Ako nakupovať

Často kladené otázky (FAQ):

1. Musím byť u Vás registrovaný, aby som mohol/la nakúpiť?
Registrácia nie je k nákupu nutná. Zákazník, ktorý je u nás registrovaný, nemusí pri ďalších objednávkach vypisovať fakturačné údaje, dodaciu adresu a kontaktné údaje.

2. Kedy môžem objednaný tovar očakávať?
Väčšinu objednávok zasielame nasledujúci pracovný deň. Obvyklý termín dodania je 2 – 4 pracovné dni.

3. Mám záujem o väčší počet, ako je skladom.
Kontaktujte nás e-mailom alebo telefonicky a radi Vás informujeme o termíne dodania. Väčšinu produktov možno objednať u výrobcu.

4. Tovar nie je skladom. Ako dlho bude trvať jeho doručenie?
Samozrejme, že sa snažíme, aby všetky produkty uvedené na našom e-shope boli zákazníkovi čo najskôr k dispozícii. Niekedy sa však stane, že kvôli vysokej obľúbenosti niektorého sortimentu alebo dodávateľským problémom je niektorý tovar krátkodobo vypredaný. V tomto prípade zákazníka neodkladne kontaktujeme a ponúkneme možnosť zaslania objednávky v neskoršom termíne. Pri produktoch, ktoré nie sú skladom, je obvyklá doba doručenia jeden až tri týždne. Vo výnimočných prípadoch môže byť dodacia doba dlhšia.

 

5. Objednávam si viac produktov a jeden z nich nie je skladom alebo je uvedená dlhšia dodacia doba. Za akú dobu mi bude tovar doručený?
Ak zákazník nepotrebuje rýchle dodanie, s objednávkou počkáme a všetko pošleme v jednej zásielke po naskladnení chýbajúceho produktu. Ponúkame tiež možnosť zaslania tovaru v bežnom dodacom termíne a chýbajúci produkt odošleme neskôr. Zákazník hradí len jednu cenu dopravy za prvú zásielku.

 

6. Ako zistím, že objednávku si môžem vyzdvihnúť, ak si zvolím osobný odber?
Po odoslaní objednávky Vás budeme kontaktovať e-mailom alebo telefonicky. Dohodneme si termín prevzatia v sídle firmy.

7. Môžem zmeniť objednávku po tom, čo som ju už odoslal/a? Ak áno, akým spôsobom?
Kontaktujte nás, prosím, e-mailom alebo nám zavolajte čo najskôr po odoslaní objednávky. Môžete tiež preposlať potvrdzujúci e-mail, ktorý ste dostali po objednávke, s poznámkou, že si prajete objednávku zrušiť, prípadne zmeniť a jako. Nebudete tak musieť vypisovať číslo objednávky a ďalšie informácie ručne. Rýchlosť je tu veľmi dôležitá, aby sme stihli objednávku upraviť.

8. Odoslal som objednávku, ale zásielka nebola zatiaľ doručená. Kde sa nachádza?
Termín dodania Slovenskou poštou je spravidla 2 – 4 pracovné dni od podania zásielky. V ďalších dňoch je uložená na pošte a pripravená na vyzdvihnutie. Číslo zásielky Vám radi poskytneme.

9. Sme škola a radi by sme si objednali väčšie množstvo hudobných darčekov do súťaže. Zatiaľ však nevieme počet žiakov, dá sa dohotnúť na predbežnej nezávislej objednávke?
Školám ponúkame individuálne riešenie „na mieru“. Objednávku na väčšie množstvo hudobných darčekov možno nezáväzne zaslať napr. mesiac pred konaním akcie a pri zmene počtu účinkujúcich žiakov upravíme počet darčekov. Všeobecne platí – čím skôr, tým lepšie. Dokážeme tiež zaslať väčšie objednávky v krátkom dodacom termíne, ak je tovar skladom. V týchto prípadoch nás kontaktujte telefonicky.

10. Dodávate tovar školám na faktúru?
Áno, splatnosť faktúry je 14 dní. Vo výnimočných prípadoch sa dá nastaviť splatnosť 30 dní. Do objednávky, prosím, doplňte fakturačnú adresu a IČO školy.

11. Chcete s nami spolupracovať?
Máte záujem o spoluprácu? Ste predajca a máte záujem o naše produkty? Ak sa preukážete kópiou výpisu z obchodného registra alebo kópiou živnostenského listu, naša spolupráca môže začať.